Wednesday, October 8, 2014

100 szóban Budapest




Budán, a Várkert Kioszkban ismerkedtünk meg, decemberben. Esténként élő zene volt, Ő énekelt, nekem nagyon tetszett. Sokat beszélgettünk, többször hazakísértem, csókolóztunk a kapuban. Szerelmes voltam.


Mindketten imádtuk a margitszigeti Palatínus strandot és sok más közös témánk is volt.


Januárban hat hónapra külföldre utaztam dolgozni. Megbeszéltük, hogy augusztus 5-én 11 órakor találkozunk a Palán, a nagymedence és a termál medence között, az óránál. Sajnos, fél évig nem leveleztünk, de nagyon bíztam magamban és benne is. A megbeszélt napon már nyitáskor a strandon voltam. Több, mint egy órát késett, már azt hittem, el sem jön.

Idén szeptemberben leszünk 47 éves házasok.


(A pályamunkát a díjátadón meg is zenésítették, méghozzá kórusmű formában. Frenetikus volt!!! Ha sikerül szerezni belőle felvételt, megosztom azt is...)

No comments: